Thursday, April 1, 2010

~sepatah dua kata~


nama diberi NOR HAZIRAH BT MOHD RAHIM...ulang suara..nama dieri(spt yg tertera di atas ye)hehe...aku  merupakan anak perempuan sulung kps pasangan mempelai HAJI MOHD RAHIM BIN MOHD ZAIN serta HAJAH WAN NORZAKIYYAH BT ABDULLAH...aku telah dilahirkan pd tanggal 31,bln8,57..eh silap2....tu tarikh negara kte merdeka kn...mintak maap ye...etcelli,aku tlah d lahirkan pd thn baru...01 JANUARI 1990....tiap2 thn seluruh M'sia akn menyambut ulang thn aku taw.....haa....jgn jelez2....(ade kebanggan di situ)...hik3...dan aku telah d masukkan ke wad d HOSPITAL BESAR DUNGUN,TERENGGANU...ade yg kenal ke?mne la tahu kot2 katil kite berjiran dlu...haha..ade plak cm2..ish3..pada detik ini,genaplah usia ku 20thn,3 bln dan 1 hari....ish3...dh tua sbenarnye...tp berjiwa muda k..maklumlah awek muda...haha...aku ade 5 org adk beradik...n aku yg tgh...ade 2 org abg n 2 org adk perempuan...aku syg family aku ketat2...merekalah nyawa aku...muahx3...ermm...sebelum ini dh banyak tempat aku pergi...maklumlah org merantau..hihi...mula2 terengganu>negeri 9>Melaka>sabah>Kelantan...last skali aku sekarang ni menetap kt Kelantan and tgh belajar kt UTM Skudai...dlm kos REMOTE SENSING...(apekah)..haha..something like study about satellite la...fuyoo...baik punye...haha...skrg ni bru thn pertama...lambat lg nk abis coz aku de 3 thn lg...bersabarlah wahai hati...huhu...ok la dulu utk mlm ini ye...nnt ade mse ak story2 lg....tata...~~lalalalalalalala~~

No comments:

Post a Comment